Endre tekststørrelsen
Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac). Trykk på + for å forstørre eller – for å forminske.

Hva må ditt bedriftsidrettslag gjøre denne våren?

 Hva må ditt bedriftsidrettslag gjøre denne våren?

  1. Avholde årsmøte innen utgangen av mars.
  2. Gjennomføre samordnet søknad og rapportering i perioden 1.april til 30.april.

Årsmøte må avholdes innen utgangen av mars 2017

Norges idrettsforbund (NIF) har laget en egen side med nyttig informasjon om årsmøtene, blant annet mal for årsmøte protokoll. Denne siden kan en finne her.
For søknad om lengre frist for å gjennomføre Årsmøte må en benytte skjema her.

 

Samordna søknad og rapportering 1.april til 30.april

Bedriftsidrettslagene skal rapportere følgende:

  • Antall medlemmer i laget pr. 31.12.2017
  • Oppdatering av informasjon til laget, bankkontonummer, e-post etc
  • Oppdatering av styre.

 

Søknad om momskompensasjon

  • Søknad om vare- og tjenestemomskompensasjon er en del av samordnet søknad og rapportering. Les mer HER!

 

Samordnet søknad og rapportering i KlubbAdmin åpnes 1. april 2017 og alle bedriftsidrettslag vil få en egen e-post om dette når denne er åpnet.

Registrering av medlemmer i KlubbAdmin medlemsarkiv.

Fristen for registrering av medlemmer i KlubbAdmin-medlemsarkiv var 31.12.2016.*
Dette kan gjøres enten ved å fylle ut importskjema HER og sende til support@idrettsforbundet.no, eller ved at medlemmene selv søker om medlemskap i bedriftsidrettslaget via https://mi.nif.no/ alternativt at dere selv legger det til. Dersom du ikke har tilgang til KlubbAdmin via din Minidrett så ta kontakt med ka@bedriftsidretten.no

*Dersom ditt bedriftsidrettslag allerede har gjort dette, kan du se bort i fra dette punktet.


Kontakt oss

Følg oss

Samarbeidspartnere

DESIGN + CMS NETPOWER.NO